گزارش تصویری همایش ملی تجلیل از مقام علمی استاد محمد جعفر جعفری لنگرودی

۱۳۹۸/۰۹/۰۱
ف
ف

به گزارش انتخاب: همایش ملی ملی تجلیل از مقام علمی استاد محمد جعفر جعفری لنگرودی چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۸ در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شد.

محمد درویش زاده دبیر اجرایی همایش گفت: این همایش به همت مرکز پژوهشی دانشنامه های حقوقی علامه ، انجمن حقوق شناسی و کتابخانه گنج دانش در تاریخ ۲۹ آبان ۹۸ در محل تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار و از مقالات ارسالی به این همایش رونمایی شد. در این همایش حقوقدانان برجسته و روسای اسبق دانشکده حقوق دانشگاه تهران سخنرانی کردند.

مجموعه مقالات اهدایی به این همایش بیش از یکصد مقاله علمی بود که درقریب به دوهزار صفحه چاپ شده است. این مقالات با مشارکت ۱۴۹ نفر از نویسندگان حقوقی کشور تدوین و توسط ۵۴ نفر از اساتید بزرگ حقوق داوری شده بود.

دکتر سید حسین صفایی به عنوان دبیر علمی این همایش طی سخنانی روند شکل گیری و اجرایی این همایش را توضیح دادند.

سخنرانان این همایش عبارت بودند از : آیت الله سید مصطفی محقق داماد، دکتر سید حسین صفایی، دکتر حسنعلی درودیان، دکتر محمدرضا ضیایی بیگدلی، محمد درویش زاده، محمدحسین ساکت، علیرضا گنج دانش، دکتر عباس کریمی و دکتر محمدرضا تخشید

در این همایش خانواده استاد دکتر جعفری لنگرودی حضور داشتند و کلیپی نیز از زندگی استاد پخش شد.

سخنرانان این همایش ضمن بررسی آراء و اندیشه های دکتر محمدجعفر جعفری لنگرودی تاثیر ایشان را در توسعه حقوق ایران بررسی کردند.

مطالب مرتبط