بروزرسانی ویکی حقوق

بانک رویه های قضایی ویکی حقوق بروز شد.

۱۴۰۳/۰۲/۲۱
ف
ف
ویکی حقوق

بانک رویه‌های قضایی در ویکی حقوق حاوی آراء وحدت رویه، آراء محاکم بدوی و تجدید نظر دادگستری، آراء شعب دیوان عالی کشور، آراء وحدت رویه هیات عمومی دیوان عالی کشور، آراء شعب تشخیص و شعب تجدیدنظر دیوان عدالت اداری، آراء هیات عمومی دیوان عدالت اداری، آراء هیات تخصصی دیوان عدالت اداری و نظریات مشورتی اداره کل حقوقی قوه قضائیه است.

به تازگی، این بخش دانشنامه تخصصی ویکی حقوق با افزایش تعداد قابل توجی از آراء و نظریات بروزرسانی شده است. این بروزرسانی جدید به کاربران ویکی حقوق کمک خواهد کرد تا با سهولت بیشتری به این موارد دسترسی داشته باشند و از جدیدترین آراء و نظریات آگاه شوند.

در حال حاضر پژوهشگران پژوهشکده حقوق و قانون ایران برای حدود دو هزار نظریه مشورتی، علاوه بر تیتر زنی، چکیده ای تمام نما از نظریه نوشته اند. این فرایند برای بخشی از آراء محاکم نیز انجام شده است. همچنین نقد و بررسی آراء وحدت رویه ای که توسط صاحب نظران انجام شده ، در دانشنامه ویکی حقوق نمایه شده است.

این بروزرسانی ها در راستای رسالت و وظیفه اجتماعی پژوهشکده حقوق انجام می گیرد تا موجب ارائه خدمات بهتر و مفیدتر برای آحاد جامعه باشد.

در گام بعدی، ویکی حقوق از مجموعه ای از نشست های قضایی با قابلیت هایی نظیر دسته بندی موضوعی، امکان جستجو در تمام نشست ها و … رونمایی خواهد کرد.

مطالب مرتبط